خاطرات کاغذی

ببینید | گروه نجات رباتیک

با این پیش بینی که ممکن است در آینده بشریت در معرض ابتلا به برخی حوادث خاص قرار گیرد، یک سازمان نجات رباتیک، برای کمک به شهروندان تشکیل شد. از طرفی در طول تحقیقات مختلف مشخص شد که بچه‌های ۱۰ تا ۱۲ ساله می‌توانند پتانسیل ۱۰۰ درصدی ربات‌های نجات را به کار گیرند، به این ترتیب ربات‌ها با یک فرماندهی خوب می‌توانند به مافوق قدرتشان برسند؛ بنابراین سازمان تصمیم گرفت ۱۲ نوجوان که توانایی‌های ویژه‌ای دارند برای تبدیل شدن به فرماندهی ربات‌ها تعلیم دهد. از میان این‌ها "تایو اوزارا"، عضو تیم نجات رباتیک شرکت MRR، یک نابغه نجات است.
کد خبر: ۱۴۶۳۸۴۹
نویسنده مریم فلاح - نویسنده و پژوهشگر
تعداد بازدید : 10

تایو تنها بازمانده یک سانحه هوایی بود که به طور غیر قابل باوری نجات پیدا کرد. او که در این سانحه، پدر و مادر خود را از دست داده اکنون به گروه نجات پیوسته تا بتواند از زندگی مردم محافظت کرده و قبل از بروز حوادث، جان هزاران نفر را نجات دهد. روبو جت، به عنوان ربات اصلی در اکثر حوادث حضور دارد. تایو، فرماندهی روبو جت را به عهده دارد. ربات‌های دیگر مثل ربات آتش‌نشان (روبو آتش)، ربات پلیس و ربات دریل به او کمک می‌کنند. بچه‌ها به وسیله دستگاه ارتباطی K-Boys که برای کنترل ربات‌هاست، از طریق دستور صوتی با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند.

"گروه نجات رباتیک"، (با عنوان انگلیسی: Machine Robo Rescue) محصول سال ۲۰۰۳ ژاپن است. این کارتون علمی-تخیلی توسط استودیو Sunrise ساخته شد. این سومین تجسم از سه‌گانه انیمه Machine Robo بود که بر اساس خط اسباب بازی PLEX و Bandai ساخته شد. کارگردانی آن را مامورا کانبه و نویسندگی آن را هیدکی سونودا بر عهده گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها